Форми організації життєдіяльності дітей
|
Тривалість, год
(ранній-
старший дошкільний вік)
|
Прийом дітей, їх огляд. Ранкова гімнастика. Ігри, спілкування. Індивідуальна робота з дітьми. Самостійно-пізнавальна, комунікативна діяльність дітей.Міні-заняття. |
07:00 – 08:30 |
Підготовка до сніданку, сніданок (індивідуальна робота з дітьми). |
08:35 – 09:00 |
Підготовка до організованої навчально-розвивальної діяльності, самостійна діяльність дітей в розвивальних центрах, ігри. Робота практичного психолога. |
09:00 – 09:15 |
Організована навчально-розвивальна діяльність (групові, підгрупові, індивідуально-групові, індивідуальні заняття). |
09:15 – 10:15 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка (самостійно-пізнавальна, комунікативна, ігрова діяльність дітей, спілкування). Повернення з прогулянки. |
10:15 – 12:00 |
Підготовка до обіду, обід . |
12:00 – 12:30 |
Підготовка до сну, сон . |
12:30 – 15:00 |
Поступовий підйом дітей, гімнастика пробудження, оздоровчо-профілактичні заходи, гартувальні процедури (індивідуальна робота з дітьми). |
15:00 – 15:15 |
Підготовка до прогулянки. Прогулянка |
15:15 – 15:40 |
Гурткова робота (підгрупова, індивідуально-групова, індивідуальна). Розваги. |
15:40 – 16:00 |
Підготовка до вечері. Вечеря |
16:00 – 16:20 |
Самостійно-пізнавальна, комунікативна, ігрова діяльність, спілкування, індивідуальна робота з дітьми. |
17.20 – 19.00 |
У загальному: | |
Тривалість організованої навчально-розвивальної діяльності дітей в першу половину дня | 30 – 60 хвилин |
Тривалість прогулянок: | 4 год. |
– І-а прогулянка | 2 год. |
– ІІ-а прогулянка | 2 год. |
Тривалість денного сну | 2 год. |
Рухова активність | 6 год. |